-
Az „Új ház” Zrt. – Sióház Centrum Kft. siófoki irodájába keresünk új munkatársat
BESZERZÉSI ASSZISZTENS
munkakörbe.
MIÉRT JÓ NÁLUNK DOLGOZNI?
- Egy fiatalos csapat tagja lehetsz, ahol jó munkahelyi légkörben egy csapatot alkotunk
- Dinamikusan fejlődő és folyamatosan bővülő vállalati környezetben dolgozhatsz
- Adunk lehetőséget a benned felmerülő ötletek megvitatására és megvalósítására
- Versenyképes havi fix bér mellett évente egy alkalommal teljesítmény bónuszra lehetsz jogosult megfelelő eredmény elérése esetén
MILYEN FELADATOKRA SZÁMÍTHATSZ?
- napi bevételezések integrált rendszerben történő rögzítése
- cikktörzs-, árazási szabályok karbantartása
- raktárközi készletmozgások kezelése
- folyamatos kapcsolattartás, kommunikáció az Értékesítő kollégákkal, napi munkájuk adminisztratív támogatása
- a területhez és munkakörhöz tartozó feladatok nyilvántartási rendszerének kialakítása, önálló vezetése
- az üzletág rendeléseinek kezelése
- a pozícióhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása
- a Vezetők által kiadott feladatok és az azokhoz kapcsolódó határidők figyelése, nyomon követése
MILYEN ISMERETKRE VAN SZÜKSÉGED AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ?
- Minimum középfokú végzettség és/vagy (preferáltan kereskedelmi vagy logisztikai) felsőfokú végzettség
- magasfokú Microsoft Excel ismeret
- Vállalat irányítási rendszerismeret (pl. Vectory), gyakorlati tapasztalat – előny
MILYEN TULAJDONSÁGOKKAL JÓ, HA RENDELKEZEL?
- rendszerszintű (analitikus) gondolkodás
- precíz, pro-aktív és lendületes munkavégzés
- konfliktuskezelő- és stressz-tűrő képesség
- problémamegoldási képesség
- megbízhatóság
Jelentkezés módja:
BESZERZÉSI ASSZISZTENS állás, munka: Sióház Centrum Kft., 8600 Siófok, Ipar utca 2. | Profession
Ajánlatok
Ajánlatok
